Het minimale bestelbedrag is € 2,50 incl. BTW.
De website hanteert verschillende verzendkosten, het hangt een beetje van het type product af.
De standaard verzendkosten binnen Nederland zijn € 5,95 incl. BTW en vervallen bij een orderwaarde van € 50,00 incl. BTW (excl. kortingen), dit betreft pakketpost.
Stel; je zou alleen stickers bestellen, deze artikelen zijn zo ingesteld als "briefpost" en hoeven natuurlijk niet in een mega grote pakket, dus de verzendkosten zullen dan € 1,95 worden, dit is dan wel zonder Track & Trace.
Het zou ook goed mogelijk kunnen zijn dat een artikel behandeld word als brievenbuspakje; in dat geval kan het niet als briefpost behandeld worden ( het heeft meer te maken met de verpakking en/of artikel ), de kosten hiervoor zijn: € 3,95. Uiteraard ontvang je dan wel weer een Track & Trace code.
De korting wordt alleen berekend op basis van het bestelbedrag. Ik geef geen korting over verzendkosten.
Dit is (om technische redenen) niet mogelijk.
Elke dinsdag vanaf 20.00 uur t/m 21.00 uur! Je krijgt automatisch 15% korting, hier hoef je niks voor te doen. Mocht je toevallig een kortingscode hebben ingevuld, dan vervalt deze tijdens dit uur. Probeer het dan op een ander moment opnieuw.
Wat online aangeboden wordt is voorradig en kan vaak al dezelfde dag verzonden worden!
Nu is het wel zo, dat ik meer tijd nodig heb voor kant & klare traktaties, dan losse artikelen pakken. Om die reden staat er ook per artikel vermeld wat de levertijd is van het betreffende artikel.
Let op: Combineer je kant & klare traktaties en losse artikelen? Het winkelmandje gaat dan uit van het artikel met de langste levertijd.
Op officiële feestdagen kan ik geen pakketten aanbieden bij het pakketpunt, deze worden dan de eerstvolgende (werk)dag aangeboden.
Jazeker! In het winkelmandje kun je kiezen voor verzenden of afhalen. Ik ben niet standaard thuis, dus stem wel even af wanneer je je bestelling wilt komen afhalen. Je kan per e-mail contact met mij opnemen, maar ook bijvoorbeeld via messenger op Facebook.
Ja hoor! Ik reken alleen wel een vaste prijs hiervoor: € 6,95 incl. BTW. De verzendkosten vervallen wel bij een orderwaarde van € 50,00 incl. BTW.
Zendingen naar België worden altijd verzonden per pakketpost.
Momenteel is de login module uitgeschakeld, deze volgt vrij snel online!
Neem even contact met mij op, dan help ik je graag verder.
Heb je al in de spambox gekeken? Als je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je minimaal 2 e-mails. E-mail 1 betreft de bestelling en E-mail 2 de factuur. Indien je ook een account aanmaakt, ontvang je hier ook een aparte e-mail voor.
Neem even contact met mij op, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.
Neem even contact met mij op, dan zoeken we samen naar een passende oplossing. Vaak is er wel wat mogelijk ( en niemand zit te wachten op dubbele verzendkosten ).
Erg vervelend als dit gebeurd, maar geen zorgen de bestelling is goed binnengekomen!
In "Jip en Janneke taal" is mij uitgelegd, dat als de klant ( jij ) de betaling hebt gedaan terug keert naar een speciale webpagina in de webshop, de webshop (het systeem) controleert dan de betaling en als deze plaats heeft gevonden. Gaat het systeem ( de website ) jou netjes de factuur toe zenden incl. bevestiging van de bestelling.
Soms ( vraag mij niet waarom ), stuurt de "bank" je niet netjes door naar deze "speciale" pagina, maar weer terug naar het winkelmandje. Hierdoor is er geen koppeling met de transactie die zojuist heeft plaats gevonden en worden er geen mails verzonden... erg irritant voor jou, maar ook voor mij ( hier word inmiddels aangewerkt )!
Zoals ik al zei, geen zorgen! Ik koppel vervolgens de transactie ( de betaling ) handmatig aan je bestelling en je krijgt vervolgens alsnog de factuur per e-mail toegezonden.
Er kan altijd een reden zijn om een bestelling te annuleren, helemaal geen probleem!
Op het moment dat je een bestelling hebt geplaatst en je wilt deze annuleren, laat het mij dan even weten per e-mail of social media.
Ik crediteer vervolgens de gehele bestelling en boek het betaalde bedrag terug.
Houdt er wel rekening mee dat hier enkele dagen overheen kan gaan voordat het weer op op je bankrekening staat!
Mocht je bijvoorbeeld net iets besteld hebben en vervolgens iets anders gezien hebben, dan zal ik ook bovenstaande werkwijze moeten hanteren.
Daarmee komen de bestelde artikelen terug de voorraad in voor iemand anders en klopt het bij mij ook weer administratief.
Je zal dan een nieuwe bestelling moeten plaatsen via de website.
Ik snap dat dit wellicht als vervelend ervaren kan worden, echter is dit voor mij de snelste manier om het te verwerken maar ook om het overzicht te bewaren (administratief gezien).