Veelgestelde vragen

Het minimale bestelbedrag is € 1,50 incl. BTW.

De website hanteert verschillende verzendkosten, het hangt een beetje van het type product af.

De standaard verzendkosten binnen Nederland zijn € 5,95 incl. BTW en vervallen bij een orderwaarde van € 50,00 incl. BTW (excl. kortingen), dit betreft pakketpost.

Het zou ook goed mogelijk kunnen zijn dat een artikel behandeld word als brievenbuspakje; in dat geval hoeft het niet als pakketpost behandeld worden ( het heeft meer te maken met de verpakking en/of artikel ), de kosten hiervoor zijn: € 4,50. Uiteraard ontvang je dan wel weer een Track & Trace code.

De korting wordt alleen berekend op basis van het bestelbedrag. Wij geven geen korting over verzendkosten.

Dit is (om technische redenen) niet mogelijk.

De happy hour is tijdelijk uitgeschakeld, deze komt zo snel mogelijk weer online!

Elke dinsdag vanaf 20.00 uur t/m 21.00 uur! Je krijgt automatisch 15% korting, hier hoef je niks voor te doen. Mocht je toevallig een kortingscode hebben ingevuld, dan vervalt deze tijdens dit uur. Probeer het dan op een ander moment opnieuw.

Wat online aangeboden wordt is voorradig en kan vaak al dezelfde dag verzonden worden!

Nu is het wel zo, dat wij soms meer tijd nodig heb voor kant & klare traktaties, dan losse artikelen pakken. Om die reden staat er ook per artikel vermeld wat de levertijd is van het betreffende artikel.

Let op: Combineer je kant & klare traktaties en losse artikelen? Het winkelmandje gaat dan uit van het artikel met de langste levertijd.

Op officiële feestdagen kunnen wij geen pakketten aanbieden bij het pakketpunt, deze worden dan de eerstvolgende (werk)dag direct aangeboden.

Jazeker! In het winkelmandje kun je kiezen voor verzenden of afhalen. Wij zijn niet standaard aanwezig, dus stem wel even af wanneer je je bestelling wilt komen afhalen. Je kan per e-mail contact met ons opnemen, maar ook bijvoorbeeld via messenger of instagram.

Ja hoor! Wij rekenen alleen wel een vaste prijs hiervoor: € 7,50 incl. BTW.
Zendingen naar België worden altijd verzonden per pakketpost.

Heb je in het verleden iets besteld? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan en je kan vrij snel inloggen zodra je je e-mailadres hebt bevestigd.

Neem even contact met ons op, dan helpen wij je graag verder.

Heb je al in de spambox gekeken? Als je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je minimaal 2 e-mails. E-mail 1 betreft de bestelling en E-mail 2 de factuur. Heb je betaald? Zelfs dan krijg je een bevestiging!

Neem even contact met ons op, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

Neem even contact met ons op, dan zoeken we samen naar een passende oplossing. Vaak is er wel wat mogelijk ( en niemand zit te wachten op dubbele verzendkosten ).

Er kan altijd een reden zijn om een bestelling te annuleren, helemaal geen probleem!

Op het moment dat je een bestelling hebt geplaatst en je wilt deze annuleren, laat het ons dan even weten per e-mail of social media.
Wij crediteren vervolgens de gehele bestelling en boeken het betaalde bedrag terug.
Houdt er wel rekening mee dat hier enkele dagen overheen kan gaan voordat het weer op op je bankrekening staat!

Mocht je bijvoorbeeld net iets besteld hebben en vervolgens iets anders gezien hebben, dan zullen wij ook bovenstaande werkwijze moeten hanteren.
Daarmee komen de bestelde artikelen terug de voorraad in voor iemand anders en klopt het bij ons ook weer administratief.

Je zal dan een nieuwe bestelling moeten plaatsen via de website.
Wij snappen dat dit wellicht als vervelend ervaren kan worden, echter is dit voor ons de snelste manier om het te verwerken maar ook om het overzicht te bewaren (administratief gezien).